My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Before the Rain
Expresiones
Expresiones
Amira Eizza - Shut Up & Read This If U Love Me
Monday, April 18, 2011 | Monday, April 18, 2011 | 0 Rain[s]
18/4/2011

Hang out after school

Fun Fun Fun

Betol betol F.U.N

Kitorang amek gmbr kat poster

JUSTIN BIEBER NEVER SAY NEVER !!

Dah macam betol betol jumpe dye dahh tauu ..

HAHAHA ..

Mase kat padang DP ..

Dh amek amek gmbr ,, lompat lompat sume ..

Tetibe ade sekumpulan lelaki nih ..

Dye tendang air Hannah ( coke Mcd )

Pergh rase cam nak lempang je mamat tu ..

Woit kau ingat kau dh gengster sngt arr tu ?!!

HAH tpi naseb baek dyeorng x menyibokk kat kitorang .

Kalau x memang kaki aku naek siket

Kat muke dye .. HAHAHHAHA .. JK !!

Pastu time dah nk habes photoshoot kat padang ,

** ceh wahh ayat nk powerr **

Tetibe nampak Kak Ony ngn kawan dye .

Rasenye kwn dye tu Farina kowt ..

( if u read this until here , please comment I ROCK on my blog tq )


HAHA x ingt sngt name & muke ..

Kak Ony cakap kat mirah ..

DIK AKAK NIH NK AMEK GMBR !

Then bile mirah dtng dyeorng cakap

EH DIK , X PAYAH LAA AMEK ..

DIK ! AKAK X 'HOT' X YAH LAA AMEK ..


Rupenye dyeorng malu cuz kat tepi

Escalator tu ade sorang mamat jugakk ngn GF dye ..

Pastu bile dah sampai kat ats escalator ,

Masing masing posing nk amek gmbr

HAHAHAHA ..

All the pictures will be uploaded

Once mirah dh upload kat fb ..

Our pictures are more than 500 ..

I will just upload some of them on blog

If amirah dh upload kat fb nanti .

Y'all rock !! Thanx for reading !!


| New Post
The Owner
You've Stuck

Hello Peeps !
age , sex , live ? 15 , female , Malacca Malaysia . I'm an Aries . Google 'Aries Personality' if you wanna know more about me . Just to let you know that you shouldn't mess with me or with my best friends or with my family or you'll regret people , I will seek revenge . I love you beauties out there !! Honestly , -amira eizza-