My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Before the Rain
Expresiones
Expresiones
Epidemik T
Saturday, March 23, 2013 | Saturday, March 23, 2013 | 0 Rain[s]
Today I baru je habis ... I ? Haha . Today aku baru je habis baca buku ni ^ Good stuff wei . Nampak macam tak berapa nak 'good' kan ? Haa aku pun macam 'eh nak ke tak nak beli buku ni' . Bila baca sinopsis dia yang kat belakang tu , aku pun beli le . Dah boring . Cuti seminggu ni takkan le aku nak duduk melayan Twitter dengan lesbian aku si Tumblr tu WAKAKAKA . Semalam baru beli . So tadi tengah tengah takde kerja tu , ( homework ada tapi eh malas aku ) aku baca le buku ni . First page ... wow . Second page .... Hebat sial . Third page dan seterusnya aku tak letak letak buku ni pun . Eh nampak sangat menipu haha ada lah aku rest 2 3 kali . Tapi memang dari pagi aku tak buat benda lain . So pukul 11 malam tadi habis baca YAY !!! Tepuk lah sikit -.- Cerita ni best kalau sesiapa yang minat baca cerita yang seram seram , yang lain daripada novel lain . Macam aku kan , aku tak suka sangat baca novel cinta ni sebab macam 'geli' haha . So aku baca le novel novel macam ni . Ni pasal zombi ni . Dalam novel ni dia ada mention Left for Dead , Zizan Razak , Izreen Azminda , Izara Aishah , Lee Min Ho , and oh Ha Jiwon ! Siapa yang minat diorang diorang ni silalah beli buku ni . I had lots of fun imagining the things that happened to them during their journey to selamatkan diri . Tak rugi baca - TAK TIPU NI SERIOUSLY . Aku tengah promote ni , so kepada penulis iaitu Helmi Effendy , please . Notice me here ? Hihihhihi gurau je :D I love this story . Kepada bookstore POPULAR tolonglah , aku mohon ni . Tolonglah jual banyak buku buku macam ni sebab aku notice Popular tak banyak novel yang macam ni . Banyak pasal cinta je , jiwang jiwang tu ew okay bye - I love Alexa . I love Harish ;p


Old Post | New Post
The Owner
You've Stuck

Hello Peeps !
age , sex , live ? 15 , female , Malacca Malaysia . I'm an Aries . Google 'Aries Personality' if you wanna know more about me . Just to let you know that you shouldn't mess with me or with my best friends or with my family or you'll regret people , I will seek revenge . I love you beauties out there !! Honestly , -amira eizza-