My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Before the Rain
Expresiones
Expresiones
Pokok Tu
Monday, March 18, 2013 | Monday, March 18, 2013 | 0 Rain[s]
I sat beside the window tahun lepas . Beside me of course ada Ummi , but I am really sebelah tingkap . Block Form 3 tingkat dua , jadi can you imagine the EXCITEMENT ? Haha . Kira macam seronoklah , duduk tingkat atas . Form 1 and 2 dekat bawah . Angin tak berapa nak banyak hihi . Dekat luar ada satu pokok ni . Tak tahulah nama pokok tu apa . Pokok tu besar sangat . Macam umur pokok 100 tahun . So one day ni , musim dia berbunga . The flowers are so beautiful ! Warna kuning . Tiap - tiap hari aku memang akan pandang je kat luar . When the teacher mengajar , my eyes , always ALWAYS akan terpandang dekat luar . Its so distracting - I KNOW . I love nature . Probably because my mother loves it so much . But ibu suka gila gila , I'm just like 'yeah lawa lah ... oh I like that . so prettayy !' haha . Kira nature lover jugak ah en ? So tiba pula musim bunga bunga tu gugur . Waktu dia baru gugur , bila angin tiup rasa macam dalam music video :D Me and my friends selalu kawad ( HIDUP KRS ! ) dekat bahagian depan , so dekat dengan pokok tu . One day waktu angin bertiup kencang , ceh wah , bunga bunga tu gugur and me and Amirah was like "Tuhan tolong , lembutkan hati dia ..." Hahaha . Music video syok sendiri . It was nice . Happened so naturally , and kitorang automatik serentak berfikir untuk buat music video :) Maybe we're 15 at that time , but the kid in us is still there :)

Old Post | New Post
The Owner
You've Stuck

Hello Peeps !
age , sex , live ? 15 , female , Malacca Malaysia . I'm an Aries . Google 'Aries Personality' if you wanna know more about me . Just to let you know that you shouldn't mess with me or with my best friends or with my family or you'll regret people , I will seek revenge . I love you beauties out there !! Honestly , -amira eizza-