My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Before the Rain
Expresiones
Expresiones
Saya Comel !
Sunday, March 31, 2013 | Sunday, March 31, 2013 | 0 Rain[s]
Bye !!! ( because hi is too mainstream ) Hihihi . Yes ! Saya comel yang teramat ! Wakakakakak . How do I begin this ? Hmm . Us girls often feel insecure about ourself . OFTEN . Aku lagilah selalu insecure . I'm not pretty , I'm not good at sport , I'm not thin , I don't like it that I have no dimples - Ni semua negative thoughts aku . Insecure sangat sangat SANGAT . Banyak kali jugak aku RT and tweet stuff yang berbunyi begini , I HATE MYSELF . I HATE MY LIFE . WHY AM I NOT AS PRETTY AS HER .  Haritu aku ada terfikir , macam berdosa je . Sebab aku tak appreciate apa yang Allah bagi pada aku . To all girls yang macam aku , yang suka fikir diri dia tak cantik , diri dia tak comel , tak hebat , tak fabulous , tak kurus , tak ada lesung pipit , apa apa je lah , cuba fikir balik . GOD must be very disappointed in us , because HE put so much effort to create us . ALLAH tak pernah buat silap , jadi kita ni tak 'ugly' , kita MASTERPIECE . Do you get what I'm trying to say here ? Everybody is beautiful . Fikir balik betul - betul .

1. Aku gemuk - boleh exercise untuk kuruskan badan kan ? terpulang pada kita , kalau malas stay that way .
2. Aku tak cantik - Allah tak buat silap , everyone is extremely gorgeous .
3. Aku pendek - pendek itu comel , even taller guys said that they want to date shorter girls
4. Kulit tak cerah - at least ada kulit , kalau lahir tak ada kulit lagi tak suka kan !! ( k ni pelik sikit )
5. Tak ada dimple - lesung pipit ialah sejenis kecacatan pada otot zygomaticus - pendek daripada biasa - now you tell me why , on earth , would you want to be cacat ? Siapa yang ada dimple tu dah cacat . ( kejam sikit but hey whatever )

Now look , I know I'm not perfect either . Walaupun aku dah 'fikir balik' , tapi still at some point in my life I will STILL fikir aku tak secantik polan polan or tak secomel polan polan . This post is a note to myself , to always think positive and just remember Allah tak pernah silap tak pernah silap tak pernah silap . And apa yang kita rancang tak jadi tu , maknanya Allah dah sediakan sesuatu yang lebih baik daripada apa yang kita sangka dah baik . Faham tak ? Hahaha pandai pandai lah eh . So from now onwards lets all be positive . SAYA COMEL . Believe it or not I always cakap dekat Dhieya - my lil cousin - yang aku ni comel , lebih comel daripada dia yang dah memang comel tu hahaha . So I guess thats it ! Ni bukan nak brag ke apa tapi umm , saya comel :D

Old Post | New Post
The Owner
You've Stuck

Hello Peeps !
age , sex , live ? 15 , female , Malacca Malaysia . I'm an Aries . Google 'Aries Personality' if you wanna know more about me . Just to let you know that you shouldn't mess with me or with my best friends or with my family or you'll regret people , I will seek revenge . I love you beauties out there !! Honestly , -amira eizza-