My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Before the Rain
Expresiones
Expresiones
Truth
Tuesday, March 19, 2013 | Tuesday, March 19, 2013 | 0 Rain[s]
 What most of you think we IJCians do in class . ( because of our good grades and stuff )
What we actually do in class . ( gila gila bukan belajar sangat )

So what I'm trying to say is , walaupun kitorang budak IJC yang all girls ni , tapi kitorang sama je macam sekolah lain . Dalam kelas macam monyet jugak kalau cikgu tak ada atau lambat masuk . Bukan nak burukan IJC , of course IJC sekolah kluster kecemerlangan yang terhebat di abad ini ( hihi ) . Tapi sekolah ni sama je macam sekolah biasa . When we talk with our friends , even yang duduk betul - betul sebelah kita ni , we always jerit macam kawan tu sepuluh batu daripada kita :D That's how we are actually . The truth about 'girls' . Kalau siapa yang bayangkan pelajar perempuan dekat IJC semua boleh control attitude dia memang salah lah en . I mean , kitorang memang susah , SUSAH nak kawal attitude . Especially part 'bercakap' tu . Ada masa je , walaupun sesaat , mesti bukak punya mulut tu berborak bergossip semua ada . But again , tak semua yang macam ni . Macam aku ( HAHA ) . Majoriti ikut mood . Kalau banyak homework semalam yang tak siap tu , memang ada waktu free kitorang senyap je lah buat kerja . Or baca story books . Yeah we IJCians like to read :p Rasanya itu je kot 'truth' pasal 'an all girls school' ni haha . OH . My favourite part of my school life in IJC of course lah gymnastrada , IJC Idol ... baca lagi yang pasal 'menonjolkan bakat' yang aku suka hihi . I really like my school because of this . Its more like , "If you got it , flaunt it" concept . I love you IJC :) So what's the secret behind our 'so-called-good-grades' ? Rahsianya , kitorang di tengah tengah . Nak kata normal tak normal , nak kata tak normal , normal . Get it ? Otak masuk air haha

Old Post | New Post
The Owner
You've Stuck

Hello Peeps !
age , sex , live ? 15 , female , Malacca Malaysia . I'm an Aries . Google 'Aries Personality' if you wanna know more about me . Just to let you know that you shouldn't mess with me or with my best friends or with my family or you'll regret people , I will seek revenge . I love you beauties out there !! Honestly , -amira eizza-